Nieuwe download
Onder Informatie\Downloads staan vele interessante en handige bestanden.
Zojuist is onder de categorie Algemeen toegevoegd het klachtenformulier van InterMaris:
Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Volg onderstaande stappen wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening, zoals bijvoorbeeld:
- het niet nakomen van afspraken;
- het handelen van onze medewerkers;
- de kwaliteit van werkzaamheden die door ons, of in opdracht van ons zijn uitgevoerd.
De eerste stap: neem contact met ons op via de telefoon of mail. Dan proberen wij het, samen met u en de betreffende medewerker of afdeling, op te lossen.
De tweede stap: een officiële klacht. Kwam u er met de betreffende medewerker of afdeling niet uit? Dan kunt u een officiële klacht bij onze klachtencommissie indienen. Officiële klachten kunnen alleen schriftelijk worden ingediend. Dat kan via het klachtenformulier, per mail naar
Daarna reageren we binnen veertien dagen inhoudelijk op uw klacht. Soms heeft het oplossen van uw klacht meer tijd nodig. Als dat zo is, dan hoort u dat van ons.
Eerder al werden geplaatst de folder 'Werken aan wonen 2022' van InterMaris en de modelbrief 'Melden gebreken' van de Huurcommissie. Hiermee kunt u gebreken in uw huurwoning melden en later ook mogelijk aanspraak maken op een huurverlaging.
Het loont wellicht de moeite om eens door de lijst met bestanden heen te kijken.