Welkom op de website van Huurdersvereniging InterWhere.

InterWhere is een onafhankelijke huurdersvereniging. Zij heeft als doel de belangen te behartigen van alle bewoners die een woning huren van Stichting Intermaris in de regio Purmerend/Waterland. InterWhere is een actieve huurdersvereniging, die gericht is op het adviseren van haar leden.
InterWhere heeft ook een actieve rol ten opzichte van woningcorporatie Intermaris, zowel in gesprekken met de directie als met het managersteam van Purmerend/Waterland.
Het loont dus om lid te zijn van InterWhere. Met uw steun kunnen wij meer. Word ook lid!

Algemene Ledenvergadering 2020

UPDATE: Onze Nieuwsbrief was net gedrukt toen we een bericht ontvingen van Slot Purmersteijn dat zij genoodzaakt zijn hun zaak per 1 september 2020 te sluiten. Het coronavirus is hiervan ook de directe oorzaak.

Omdat InterWhere de Algemene Ledenvergadering (ALV) al twee keer heeft moeten verzetten (hiermee het advies van de RIVM volgend) en nu ook nog op zoek zou moeten naar een nieuwe locatie waar voldoende bezoekers, ondanks de verplichte 1,5 meter onderlinge afstand, kunnen worden ontvangen, heeft het bestuur na ampel overleg besloten de ALV van 2020 niet fysiek maar schriftelijk te houden. Deze beslissing is mede genomen omdat we een digitale vergadering ook geen optie vonden en de corona perikelen nog wel even zullen aanblijven. InterWhere wil zeker geen medeveroorzaker zijn van verspreiding van het coronavirus.

Wat doen we wel?

• Op de website onder downloads staan alle documenten die we zouden gebruiken tijdens de ALV. Als u niet in bezit bent van Internet, of niet zelf kunt uitprinten, en toch deze documenten wilt ontvangen, bel ons op maandag of donderdag (0299 77 00 14) dan sturen wij u een complete map toe.
  • Wij nodigen graag iedereen die vragen over of aan InterWhere heeft, uit op ons kantoor. Natuurlijk na afspraak omdat we op ons kantoor ook de coronaregels in acht nemen. Bestuursleden zijn op maandag en donderdag aanwezig.
  • Een derde mogelijkheid is om ons per mail of brief uw vragen waarop u graag een antwoord zou willen hebben, toe te sturen.
  • Om het geheel voor onze leden zo transparant mogelijk te laten verlopen maken wij van alle binnenkomende vragen en gesprekken op ons kantoor (tot en met 30 september), een verslag tevens aangevuld met antwoorden en reacties van het bestuur hierop.
  • Eind oktober ontvangen alle leden dit verslag per post.
    Het bestuur van InterWhere verwacht dat u deze, zeer ongebruikelijke, oplossing kunt billijken omdat “nood-breekt-wet”.

NB: de documenten die beschikbaar zijn, kunnen worden aangeklikt.

- Uitnodiging en agenda
- Verslag ALV 2019