Algemene Ledenvergadering 2021
Het jaar 2021 verloopt al even onvoorspelbaar als het voorgaande jaar 2020.
In dat jaar hebben we onze AV drie keer moeten verplaatsen en ten slotte werd besloten deze ledenvergadering “schriftelijk” te organiseren. Hiervoor hebben we van de leden veel begrip ontvangen en iedereen heeft de documenten die tijdens een ALV worden behandeld van de website kunnen halen en voor leden die niet overweg kunnen met een computer of er geen een hebben, werden op verzoek deze documenten thuisbezorgd. Vragen kregen we via de mail binnen of leden kwamen op kantoor om “bijgepraat” te worden. Het geheel is naar ieders tevredenheid verlopen.
Voor 2021 willen we dezelfde werkwijze volgen. De coronapandemie neemt in Nederland nu gelukkig af, maar in de periode dat een ALV wordt voorbereid, was het beeld wisselend en zeker niet zo positief om een vergadering te beleggen waarbij ca.85 personen aanwezig zouden kunnen zijn mét inachtneming van de gelden regels.
Daarom vindt u hieronder weer de documenten vermeld die van belang zijn. Deze zijn ook op kantoor af te halen (s.v.p. op afspraak op maandag of donderdag) en bent u hiertoe niet in de gelegenheid, dan bezorgen wij het pakketje weer bij u aan huis (hiervoor bellen 0299 – 14 77 00, ook op maandag of donderdag). Het financieel verslag is alleen op kantoor in te zien en wordt niet op de website vermeld.
Tot maandag 2 augustus kunt u vragen of reacties sturen naar
De voor deze ALV relevante artikelen:
- Jaarverslag 2020
- Jaarwerkplan 2021
- Statuten
- Verklaring controlecommissie 2021
NB: de documenten die beschikbaar zijn, kunnen worden aangeklikt.